ppt گسترش عملکرد کیفیت
برای دانلود سریع فایل کافیست روی دکمهی پایین کلیک کنید
برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( ppt گسترش عملکرد کیفیت )
· • • • • • • • °° • گسترش عملکرد کیفیت گسترش عملکرد کیفیت خانه کیفیت و گسترش عملکرد کیفیت › › خانه کیفیت و گسترش عملکرد کیفیت › › • • خانه کیفیت یا مخفف واژه است این ماتریس اولین ماتریس تکنیک گسترش عملکرد کیفیت است خانه کیفیت تنها ماتریسی است که در همه رویکردهای وجود دانلود پاورپوینت گسترش عملکرد کیفیت › پاورپوینت › دانلود پاورپوینت گسترش عملکرد کیفیت › پاورپوینت › مجموعه کاملی از پاورپوینت گسترش عملکرد کیفیت در سایت مرجع تخصصی فایلهای با پسوند وجود دارد شما میتوانید از پاورپوینتهای آماده گسترش عملکرد کیفیت قالب پاورپونت خود را انتخاب و پاورپوینت مدیریت کیفیت گسترش عملکرد کیفیت › دانلود › پاورپوینت مدیریت کیفیت گسترش عملکرد کیفیت › دانلود › پاورپوینت مدیریت کیفیت گسترش عملکرد کیفیت تاریخچه از نظر تاریخی در ژاپن و بر اساس کنترل کیفیت جامع به وجود آمدو اولین مطالب مربوط به آن را دکتر شیگرومیزونو و یوجی آکائو منتشر کردند تعریف پاورپوینت گسترش عملکرد کیفیت سحا پاورپوینت دانلود › › پاورپوینتگسترشپاورپوینت گسترش عملکرد کیفیت سحا پاورپوینت دانلود › › پاورپوینتگسترش دانلود پاورپوینت گسترش عملکرد کیفیت یکی از کاملترین و بهترین فایل های پاورپوینت موجود در اینترنت با موضوع گسترش عملکرد کیفیت و با فرمت پاورپوینت و در اسلاید قابل ویرایش می باشد پاورپوینت گسترش عملکرد کیفیت سحا پاورپوینت دانلود گسترش عملکرد کیفیت گسترش عملکرد کیفیت گسترش عملکرد کیفیت گسترش عملکرد کیفیت گسترش عملکرد کیفیت گسترش عملکرد کیفیت گسترش عملکرد کیفیت گسترش عملکرد کیفیت گسترش عملکرد کیفیت گسترش عملکرد کیفیت گسترش عملکرد کیفیت گسترش عملکرد کیفیت گسترش عملکرد کیفیت یا چیست؟ ایزوسیستم › گسترش عملکرد کیفیت یا چیست؟ ایزوسیستم › گسترش عملکرد کیفیت یا چیست؟ تاریخچه توسعه عملکرد کیفیت آشنایی با چه زمانی باید از تکنیک گسترش عملکرد کیفیت استفاده کرد؟ زمینه فعالیت روش عملکرد صدای مشتری دلایل اهمیت نحوه پیادهسازی گسترش عملکرد کیفیت یا سطوح مختلف استقرار عملکرد کیفیت یا گسترش عملکرد کیفیت یا مخفف عبارت است اساساً یک فرایند برنامهریزی با رویکرد کیفی برای طراحی، توسعه و اجرای محصول جدید است که بر اساس نیازها و ارزشهای مشتری هدایت میشود این سیستم با موفقیت توسط بسیاری از سازمانهای خودروسازی، کشتیسازی، الکترونیک، هوافضا، آب و برق، اوقات فراغت و سرگرمی، مالی، نرمافزار و سایر اولینبار در ژاپن توسط یوجی آکائو در اواخر دهه ۱۹۶۰ درحالیکه در کارخانه کشتیسازی میتسوبیشی کار میکرد توسعه یافت بعداً توسط سایر شرکتها از جمله تویوتا و زنجیره تأمین آن مورداستفاده قرار گرفت در اوایل دهه ۱۹۸۰، عمدتاً توسط سه شرکت بزرگ خودروسازی و چند تولیدکننده الکترونیک در ایالات متحده معرفی شد پذیرش و رشد استفاده از در ایالات مت گسترش عملکرد کیفیت اساساً به شرکتها سود میرساند؛ زیرا آنها باتوجهبه ترجیحات مشتری در ابتدای فرایند طراحی، محصولاتی مطابق با خواسته مشتری به بازار عرضه میکنند مسیر تولید یا خدمات را در جهت خواستههای مشتری هدایت میکند و فرایند کلی را سریعتر، کارآمدتر و کمهزینهتر ارائه میدهد بهمحض اینکه خواستههای مشتری کاملاً درک شد و چالشها و خواستههای آنها به طور کمی مشخص شد، میتواند در فرایند توسعه محصول گنجانده شود زمانی که در کل چرخه عمر محصول مورداستفاده قرار گیرد، بسیار مؤثر است؛ زیرا هدف اصلی آن اطمینان از تمرکز مداوم بر درخواست مشتری است گسترش عملکرد کیفیت یا چرخههای طراحی را به طور قابلتوجهی کوتاه میکند و ت گسترش عملکرد کیفیت یا یک روش متمرکز برای گوشدادن دقیق به صدای مشتری و سپس پاسخگویی مؤثر به آن نیازها و انتظارات است اولینبار در اواخر دهه ۱۹۶۰ در ژاپن بهعنوان شکلی از تجزیهوتحلیل علت و معلولی توسعه یافت و محبوبیت اولیه خود را در نتیجه موفقیتهای متعدد در صنعت خودرو به دست آورد استقرار عملکرد کیفیت یا روشی است که برای شناسایی ویژگیهای حیاتی مشتری و ایجاد پیوندی خاص بین ویژگیهای مشتری و پارامترهای طراحی استفاده میشود ماتریسها برای سازماندهی اطلاعات و کمک به بازاریابان و مهندسان طراحی برای پاسخدادن به سه سؤال اصلی استفاده میشوند چه ویژگیهایی برای مشتریان ما حیاتی است؟ چه پارامترهای طراحی در هدایت آن ویژگی «صدای مشتری» یا اصطلاحی است که برای توصیف نیازهای مشتری بیان شده و به روشهای مختلفی گرفته میشود گفتگو یا مصاحبه مستقیم، نظرسنجی، گروههای متمرکز، مشخصات مشتری، مشاهده، دادههای گارانتی، گزارشهای میدانی و غیره سپس این درک از نیازهای مشتری در یک ماتریس برنامهریزی محصول خلاصه میشود صدای مشتری به سایر مراحل توسعه و استقرار محصول، از جمله تع ارتباط مؤثر یکی از مهمترین و تأثیرگذارترین جنبههای موفقیت هر سازمانی است گسترش عملکرد کیفیت یا به طور مؤثر نیازهای مشتری را با چندین عملیات تجاری در سراسر سازمان از جمله طراحی، کیفیت، ساخت، تولید، بازاریابی و فروش ارتباط میدهد این ارتباط مؤثر صدای مشتری به کل سازمان اجازه میدهد تا با هم کار کنند و محصولاتی با سطوح بالایی از ارزش درک شده ت متدولوژی استقرار عملکرد کیفیت یک فرایند ۴ مرحلهای است که فعالیتها را در طول چرخه توسعه محصول در بر میگیرد یک سری ماتریس در هر مرحله برای ترجمه صدای مشتری به طراحی الزامات برای هر سیستم و زیرسیستم استفاده میشود چهار مرحله عبارتاند از گسترش عملکرد کیفیت یا را در دو سطح میتوانیم بررسی کنیم هر سطح خود شامل بخشها و زیرسطحهای مختلفی است که در ادامه با آنها آشنا میشویم پاورپوینت جامع و کامل گسترش عملکرد کیفیت سن فایل › › پاورپوینتجامعوپاورپوینت جامع و کامل گسترش عملکرد کیفیت سن فایل › › پاورپوینتجامعو · پاورپوینت جامع و کامل گسترش عملکرد کیفیت در این پست فایل گسترش عملکرد کیفیت به صورت کامل و جامع با فرمت ،در حجم ۵۹ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است پاورپوینت گسترش عملکرد کیفیت پاوربان › › پاورپوینتگسترشپاورپوینت گسترش عملکرد کیفیت پاوربان › › پاورپوینتگسترش نام پاورپوینت پاورپوینت گسترش عملکرد کیفیت تعداد اسلاید اسلاید حجم فایل مگابایت فرمت فایل کیفیت پاورپوینت عالی مناسب برای خرید و دانلود فایل دسته بدون دستهبندی
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید
دانلود مستقیم و سریع
برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( ppt گسترش عملکرد کیفیت )
برچسب: ppt گسترش عملکرد کیفیت، ،